piektdiena, 2010. gada 22. janvāris

1,2.. WHOOP WHOOP

Lai arī mans lielākais ballīšu sabiedrotais, deju grīdas izsaucējs un ikdienas dzīves paspilgtinātājs jap jap mans baltais skaistais 80GB nezvērs ar mūziku tieši apmēram 60GB apjomā ir AIZGĀJIS SAVOS CEĻOS tas mani neapstādina to lietu bīdīt
Bet grauž tā sāpe, oi kā grauž!
Bet nu labi, tagad šis tas par Milānu un mūziku
Es dievinu šejienes underground kultūru un visu, kas tiek slēpts svešām acīm
Par cik dzīvoju ar diezgan trakiem čaļiem, viņi zin visu un visur arī mani velk līdzi tādēļ esmu bijusi arī laikam nelegālākajā vietā šeit, tur tā roķīgāk vairāk
Bet kā jau pieminēju, pavisam jauns un sirdij tīkams ir spēcīgs electro beat, ko man atklāja NEON DISCO! Slepena ballīte, guestlist closes 3days before, par vietu uzzini pēdējā brīdī un sssh! it's a secret. Notiek vidēji reizi mēnesī vai divos, Ieeja 15eiro un cilvēku JŪRA! Slimākie dīdžeji, kas spēj to lietu pat ar kājām darīt
RIP THE HOUSE APART
Un mans pats pats jaunākais atklājums
THE BLODY BEETROOTS
Un viņi ir itāļi
Un viņi spēlēs live 15min no manām mājām
HELL YEAH

http://www.youtube.com/watch?v=2DO6Y9_5e7A

Un jā, es laikam piemirsu bet tiku uzspēlēt attomic jeb uzliku tur dažas plates
Uzlikt plati ir pareizāk teikt, tā nebija nekāda spēlēšana
yet
Tad jau redzēs kā tā lieta bīdīsies

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru