svētdiena, 2009. gada 25. oktobris

100 gadi pagaajushi, jeb week 3 (?)

TIK daudz katru dienu notiek, ka nav sanaacis laiks to visu taa smuki dokumenteet, so metiishu vsu vienaa katlaa(:
Skola ir viena sasoditi smiekliga vieta, kaa jau zinat, visas lekcijas notiek ieksh itaalu val un es saprotu apmeeram 1/3 ko vini runaa, ja ne pat mazaak..beeet kad pasnedzeeji iekarst un saak bliezt hc industriaalos & dizaina terminus ar aatrumu 36 vaardi sekundee manas smadzenes vienkaarshi shuts down un klanos taa ka prieks! Vislaunaakais vienu dienu attapos pirmajaa rindaa..deam tas bija loti,loti,LOTI gruuts uzdevums izskatiities like "es visu saprotu,man ir interesanti" kadas 4 h nonstopaa..!!
Paslaik man ir 2 priekshmeti, bet viens no viniem ir divas dienas nedela un katru dienu 9h no rita lidz vakaram, bet ar visu to man liekas ka ir loti viegli. Paslaik stradajam pie viena liela projekta, kur pamesta slimnica netalu no Milanas jarealize sociaali veiksmiig straadaajosh KAUT KAS, un tagad notiek baigaa analiize un uzbrshanaas ko la tur liek. Veids kaa vinji straadaa loti atskiras no latvieshu izdomaaju-uztaisiiju. Pashlaik tika izurbts caurums jau pasaulee veiksmiigaakajos (dizaina vai socializeeshanas zinjaa) projektos un pagaajushonedeel nosleedzaas pirmais posms. Novembra beigaas tam buus jakeeraas klat for real, sapratu ka tur lkm dziivosim kameer vieta buus pabeigta.
Otrs priekshmets ir dizaina ergonomija, kas ir cilveeka fiziologijas iesaistiishana dizaina radiishana procesaa. Pagaajushaa lekcija saakaas ar "neko nedariit ir gruutaak" testu, ka puse klases triiceeja pustupus, kameer otra puse, kuraa biju arii es, smaidiigi veicaam pietupienus un noskatiijaamies vinu sviishanaa!(: Diezgan jautri un jaatziist, reizee prieksh manas profesijas LOTI noderiiga lekcija.
Driiz ar Ruutu kersimies klaat ripzaagus, spiedes, projekteeshanu, jaunaako fototehnku un taadaa garaa. Plus jaasaak urbt RTU lietas, jo no sejienes maaciibaam man izskataas ka paarskaitiis apalu nulli krediitpunktu, priekshmeti nesaskan.
Aarpusskolas dziive..Jaaa..balliishu sheit netruukst. Ja man agraak likaas, ka milana taada saldo zeme vien ir, tad studijas kopaa ar 2000 dizaina studentiem, kam pusei stils taads, ka gribas cepumu iedot, dara savu. Baliishu vietas vinjiem ir dazaadas. Esmu bijusi klubos kur ja neesi 10'000 autfitaa tu kinda neiederies un esmu bijusi arii totally crazy spotos. Jaa, btw pagaajushonedeel atradaam lielisku, lai gan pilnigi nelegaalu vietu COX18, kas ir kkas liidziigs DEPO. Tikai nelegaals un ar visu no ta izrietoshajaam sekaam. Reizi meenesii tur kaadi 1000 policisti iebruuk un taisa police party, bet tas nav liedzis tai vietai pastaaveet 20gadus! Visi kas atbrauks, tiks ar sho vietu iepaziistinaati!(: Biju arii uz jauno burton filmas prezentaaciju, var palieliities ka redzeeju vaigaa dazu labu slavenu brauceeju no filmas, btw pirms 3gadiem tur bija SW, tapeec arii gaaju, bet soreiz nebija :( Filma forsa, cilveeki tikai nedaudz aizraavushies ar savu "brendiigo" outfitu saskanoshanu, kas man likaas kinda fun, bet no taa ballites labums nemazinaajaas!(:
Tatad visi, kas brauc ciemos, luudzu neuzdodiet taadus jautaajumus kaa kad braukt jo kad ir balliites. Seit tieshaam dienai nav noziimes un tie nav tikai vaardi. Jebkuraa dienaa kkur VIENMEER notiek balliite. Manupraat vieniigaa diena, kad neesam aajushas balleeties ir 7diena, bet arii tad balliites notiek, jo seit puse itaalu neierodas darbaa 1d sakaraa ar nogurdinosho veekenda izskanu(:
P.S. Tiiri manai info, kas vspaar sho lasa? Ieliec kaut vai anoniimu krustinju komentaaros, PALDIES! ;)\
P.S.S.apsolu driizumaa publiceet kkaadas bildes ar! :))

1 komentārs: